تایید رسمی ساخت فصل ۲ سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما)

The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) به دلیل موفقیت در دو قسمت اول برای فصل دوم تمدید شد. این اتفاق در حالی رخ داد که مجموع بینندگان قسمت اول سریال The Last of Us به نویسندگی نیل دراکمن و کریگ مازین به 22 میلیون نفر رسید.

رضایت ۹۷ درصدی منتقدها از فصل اول سریال The Last of Us براساس نقدهای ثبت‌شده در راتن تومیتوز و افزایش ۲۲ درصدی و بی‌سابقه‌ی تعداد بینندگان قسمت دوم نسبت به قسمت اول را می‌توان از جمله موفقیت‌هایی دانست که نشان می‌دادند لست آو آس شانس تمدید شدن برای فصل دوم را دارد.

نیل دراکمن، یکی از سازندگان سری بازی‌های Last of Ace، در این باره نوشت: من متواضع، مفتخر و واقعا دست پاچه شده‌ام که افراد زیادی به سراغ دیدن این سریال آمده اند و به بازگویی داستان سفر جولی و الی را دنبال می کنند. کار با کریگ مازن، بازیگران، تیم شگفت‌انگیز پشت صحنه ما و HBO فراتر از انتظارات من بود. اکنون ما از انجام دوباره این کار با فصل دوم لذت زیادی داریم.

هالیوود ریپورتر می گوید که بر اساس صحبت های قبلی کریگ مازن، به نظر می رسد که فصل دوم زمان را تلف نمی کند و به سرعت به سراغ اقتباس The Last of Us Part II خواهد رفت. مازن، خالق مینی سریال چرنوبیل درباره نهایی شدن ساخت فصل دوم گفت: من از نیل دراکمن و HBO برای همکاری ما بسیار سپاسگزارم. من حتی بیشتر از میلیون ها نفری که در این سفر به ما پیوستند سپاسگزارم. تماشاگران این فرصت را به ما دادند تا داستان را ادامه دهیم. به‌عنوان طرفدار شخصیت‌ها و دنیایی که نیل و ناتی داگ خلق کردند، نمی‌توانستم آمادگی بیشتری برای شیرجه رفتن (در قصه) داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟